Sunday, August 7, 2011

Tidur Dalam Kepenatan

Oleh kerana satu hari semalam aku berkemas rumah, malam aku rasa sangat penat. Makan berbuka pun tak banyak sekadar syarat berbuka ja, banyak minum air, cam tu gak bersahur hari ni aku minum banyak, lepas tu asyik buang air la.  Ayam aku masak 3 ketul tak abis dua ketul, sedap la pada aku sebab aku masak tapi tak boleh nak makan lebih selera hilang dek penangan berkemas dan shopping.  Badan aku pun sengal2 ja rasanya wah macam kerja teruk benar ini, baru wat cam tu dah tak selera makan, bayangkan la orang yang kerja kontrak, hari2 bangun awal, balik petang kesiankan demi sesuap nasi, alhamdullilah rezeki halal.  Pagi ni baru rasa sengal-sengal badan kategori melampau, may be sebab nonstop aku kemas rumah kot.  Hari ni macam plan nak kemas lagi, tak tau la berlaku atau tidak, salu kalau plan sangat2 tak jadi, dia kena terus buat baru jadi.  Aku ingat nak kemas kotak2 yang banyak tu ada yang patut dibuang, tapi masa pindah aku takut ada benda penting dalam tu that's why aku simpan dulu.  Actually banyak barang2 yang aku simpan tu aku sayang kalau guna concept tak guna buang sayang gak la.  Alahai pagi ni asyik gi toilet je buang air, kalau cam ni x selesa la nak kuar jenjalan cari barang kan. 







No comments: