Wednesday, August 31, 2011

Kenapa Begitu

Adus susah jadi aku niekan, pelik dan memelikkan diri sendiri, bila mai kat jiwang2 ni aku surrender la beb, susah nak detect, susah nak declare, susah nak mengaku semua ada kat aku.  Nape aku cam nie, malu tapi mau ka atau aku memang ada sekatan dalam perasaan ni.  Siannya aku kenkadang teringin nak feel2 tapi malu, pk tu pk ni last2 tarik diri. Ingat main2 je bila dah terjumpa aku rasa dia lain macam plak, nape dia tgk aku cam tu, sebab tu aku rasa perasan kot.  Yang paling kelakar ada orang lain perasan gak aku cam suka kat dia, aduyai cam ne ni mana mau lari.  Ada yang perasan aku cam suka kat depa, depa tak tau cara aku memang leh wat orang ingat aku syiok kat depa.  Tuhan je tahu apa yang ada dalam jiwa dan naluri aku dan style aku memang cenggitu.  Sebab tu la lelaki kenkadang x happy ngan cara aku, last belah terus sebab tak suka aku cam tu.  Apa leh wat aku kan suka berkawan kalau yang aku suka sebenarnya aku kurang communicate, konon2 malu la kat orang yang aku suka, la ni aku confuse la siang malam terbayang teringat muka dia walaupun aku cuba lari kenyataan, dia tetap hadir dalam setiap debaran aku.  Aku rasa ramai yang bunuh diri kalau aku declare aku suka n cintan sama itu mamat, dia dah la kesukaan ramai, tapi cara dia pandang aku wat aku perasan la plak.  Kalau dia suka aku lebih ok la sikit kan, tapi kalau aku suka dia memang kelakar la plak sebab...........x yah tulis kat sini la.




No comments: