Sunday, September 11, 2011

Perasaan atau Perasan

Ya allah ya tuhanku, boleh tak aku tak nak ada perasaan cam ni lagi, aku dah letih la dengan mainan perasaan ni. Kalau kita betul-betul suka dengan orang mesti kita tak kisah kan siang malam dok ingat kat dia, tapi kes aku ni kes apa ek.  Aku cam risau tahap gaban, apa plak sekali dua jumpa, gila bayang cam aku syiok lebih2 kat dia plak.  Ni aku yang rasa kalau orang tahu mana aku nak sorok muka ni.  Adus, kalau leh tak mau la ada perasaan cam ni kat orang yang aku kenai sat cam tu.  Salah aku atau salah siapa semua ni berlaku, wah puitis gitu, boleh plak tanya soalan bodoh ni kat aku sendiri.  Kalau cite kat orang of course depa cakap aku yang gila, sebabnya aku tak yah tulis sini la, sebab aku je yang tahu.  He he, jangan memalukan diri sendiri untuk semua tu, jawapannya dah tertulis di dada sendiri.  Apa kes nak hebah hebah lagi kalau hebah alamatnya satu satu majalah tak cukup orang nak gosip ni.  Siang malam aku rasa rindu dengan dia, adus nape la tak dak orang lain aku nak rindu, macam tak sesuai je, minta2 la ni semua satu kesilapan, aku amat berharap spekulasi ini tidak benar.  Rindu setengah mati, rasa nak gila pun ada, duduk cam kucing nak beranak, celik mata nampak muka dia, mandi nampak muka dia, di mana-mana saja ada muka dia.  Salah aku ka kalau macam ni, tak terniat pun nak mengorat, dan tak berniat nak menyakiti hati orang yang minat sama dia, tak berniat nak rampas dia dari sapa2.  Cuma aku rasa semua ni berlaku secara tak sengaja, ada yang tersurat di sebalik yang tersirat.  Tuhan je tahu apa yang aku rasa di saat2 aku amat merindui bayangan dia...........wadus rindu banget..



No comments: