Saturday, September 24, 2011

Taylor Aku

Wadus wadus, tahun ini bikin aku marah saja sama dia, aku call seminggu tak angkat tipon, janji lepas raya mau siap baju aku tu.  Dah la aku plan nak pakai baju tu untuk ofis punya Raya celebration, hu hu tak dapat la, nampak gaya, terpaksa pakai baju yang sedia ada, tabiat aku tak suka pakai baju dua kali untuk satu majlis yang aku rasa agak gempaq.   Tak pa tak pa sabar aku masih leh sabar gi may be salah aku berharap sangat agar baju ni siap, sejak menikah lain taylor aku ni rayan ka hapa, suka hati dia ja tak layan SMS aku tanya baju siap ka idak.  Rasa cam nak tukar ja taylor ni, tapi dia ja dapat wat baju aku sedap pakai, nak wat cam ne, tiga pasang baju aku lum siap.  Kain songket aku tu bercinta aku nak buat baju, konon2 simpan la incase kalau aku kawin dapat la pakai baju tu, he he dah empat tahun beli songket bunga tabur tu, kena buat juga la baju at least dapat aku pakai kalau ada majlis rasmi kat mana2. 

Setiap kali aku pakai baju yang dibuat salu dapat pujian sapa buat, so cam ne aku nak tukar taylor, susahkan cam ni kalau dah terikat ngan taylor sengal ni nak tempah baju kat orang lain sebab dia wat memang cantik.  Baju aku salu kena puji ngan orang cantik, tak tau la baju ka cantik jahitan ka cantik, janji orang puji jer cantik baju dia buat kat aku.  Lately ni aku suka buat baju kurung jer, coz body aku pun cam tak betul jer sekarang turun semacam, naik sekejap turun banyak la. Habis kain aku longgar, tak tau apa punca tak diet pun, cuma tidor kurang enak je.  Rindu bayangan kat sapa ntah la, so cam ne aku nak buat baju kebaya kalau cam nie, buat je baju kurung atau baju siti khadijah, tak la nampak susuk tubuh sangat, salu orang kata aku asyik pakai sendat dan terbonjol jer, nak wat cam ne bentuk tubuh cam tu, pakai pi la baju kecik ke besar sama je terbonjol..Aku tak marah tapi meluat kenkadang..tuhan je tahu


No comments: