Wednesday, September 21, 2011

Susah Jadi Aku

Masalah aku adalah bila aku suka beramah mesra dengan orang, sebenarnya akunya perangai ni kalau aku ramah melampau2 dengan orang tu bukannya aku syiok pun ngan orang tu, tapi mungkin ada orang salah anggapkan.  Kalau kita kata kita tak suka, mesti dia cakap melayan lepas tu cakap tak suka, tapi nak wat cam ne memang tu perangai aku.  Kalau aku suka ngan lelaki tu aku wat tak gheti je kat dia sebab memang style aku, tak suka wat lelaki yang aku suka tu perasan aku suka dia.  Peramah aku aku juga leh mengundang tak puas hati kenkadang kat kaum sejenis dan kaum lawan jenis tak suka tapi apa aku nak wat aku azali perangai aku cam ni, may be sebab ni la kot aku susah nak dapat pak we kan.  Kenkawan minta maaf la yer, kalau saya menyinggung perasaan anda sebab lelaki yang anda minat baik ngan saya, saya x mengorat pun, saya suka mengusik saja. Tak kan sebab orang lain gaduh, komen aku kat fesbuk jadi isu, aduhai macam tak logik pun ada, statement bongok ni wat aku sentap jadi hari ni.  Aku memang tak kisah tapi kalau hidup macam dicontrol, aku tak reti la nak hidup tak best la macam orang gila pun ada nak berlakon jadi pompuan bebaik, sebenarnya ada orang yang suka berlakon baik tapi luar cam harem la.  Aku memang tak suka jadi pompuan jenis ni.  Itu ada rahsia yang belum aku cakap kat depa kalau dapat tahu mau jadi bahan hangat plak, aku pun tak tau nape ada ajakan itu, risau ada juga la tapi positive thinking la, kenkawan ajak.  Aku bukan perasan atau ditimpa perasaan, cuma aku pun rimas gak hari ni ramai sangat senyum kat aku, siap tanya nama siapa, tu pompuan, kalau lelaki cam ne. Sebab tu aku malas nak lunch kat luar sakit pipi aku kena menyekang nak senyum kat orang.  Sana tepuk sini tepuk, kenkadang mana nak lari ni, saya dah tak larat senyum arrrr...Memang senyum tu satu sedekah but if someone asking you semacam yang tidak bermacam2 so sendiri mau hingat la, awat cam tu ar. Naik takut aku kalau hari2 orang tanya nama aku nak berkenalan ngan lif, gila ke hape...





2 comments:

Beautyfull_Maria said...

just b yrself Kak..x peduli la org nk kata apa pon..kita tau diri kita mcmana kan.. :)

sweetmanis said...

tenkiu