Monday, September 26, 2011

Bila Saya Bosan

Bila saya bosan nak tahu tak apa ubat mujarab pada saya, bukan karoke, bukan jogging bukan berjalan atau berjogging.  Semua tu tak memberi kepuasan pada jiwa, apa yang kasi saya puas adalah dengan bershopping dan membeli barang yang kita idamkan tapi masih dalam proses KIV.  Seronok tau dapat kabulkan apa yang kita ingin miliki dan idamkan.  Lately ni banyak benda aku idam nak beli, tapi bila pi shopping perkakas dapur je aku suka beli.  Kalau nak senaraikan kat situ 1000 satu macam aku idam, pak menteri pun bancrupt kalau aku dapat.  Hari ni bersamaan 25 September 2011, aku declare hari aku paling malas, actually bosan ni, mandi malas, makan pun malas, bila ingat nak beli lipstic dengan baju ja, berkobar2 jiwa nak mandi dan keluar, macam2 akai la manusia adakan.  Lepas gi beli, aku merayau2 dalam SOGO, yang dah tak gah lagi aku rasa, baju pun hampes dah la ni banyak macam x dak style dah, thats why aku suka Hong Kong.  Bukan agung negara orang lain, cuma berselindung cuma menyatakan trend yang aku suka.  Memandangkan SOGO dekat ngan Tasik Perdana so aku plan bawak sport attire sekali, boleh tukar kat toilet, lepas merayau dalam SOGO, rasa tak ketahuan plak, apa yang aku nak beli.  Actually tak de benda yang aku nak beli, sekadar nak penuh masa lapang so aku kena la gi keluar2 rumah, kalau dok lam umah mau nak gila aku.  Balik dari SOGO, pusing masuk ikut masjid negara, terus gi Tasik Perdana, lemau juga tapi dok relaq lam kete sambil layan fesbuk, call shapiq dia ajak gi bowling.  Aku on jer, aku cakap aku nak salin baju ni, kalau jadi call aku balik.  So aku dok lam kete je dulu tunggu shapiq call, jadi ke idak.  Akhirnya dia SMS on, so apa lagi berdesup aku drive gi Wangsa Walk.  Jalan menuju ke sana aku fail sikit, aku memang tak suka jalan kat sana, tapi sampai la juga.  aku bukan naik main pun, aku tengok jer..Lepas hora2 tengok depa main bowling, lega sikit jiwa kosong aku ni...alhamdullilaj

No comments: