Friday, August 5, 2011

Sofa Hijau Idaman

Susahnya jadi aku ni, kalau aku nak benda yang aku nak selagi aku tak dapat selagi tu la aku tak beli.  Barang-barang idaman aku ni salu pelik cikit sebab tu susah nak cari, kenkadang dah dapat design aku suka tapi color yang aku nak tak match lol.  Erm tak pa nanti aku survey lagi la, sampai dapat, frust pun ada.  Aku ingat raya ni nak wat house warming sebab tu kena la cari sofa cepat2.  Fikir2 balik banyak benda lagi tak complete kat umah aku tapi sebab dah lama pindah aku kena buat la gak jemput kenkawan.  Dah ramai tanya bila nak buat aku cakap tunggu raya la sebenarnya aku lum complete hias rumah sebab tu segan nak ajak la.  Banyak menda yang aku idam lum jumpa nie, bukan nak yang mahal2 tapi nak hias rumah cara aku la.  Apa aku suka aku mau beli la, bila dapat pujian kembang sikit montot, tapi tak niatla menunjuk2 barang yang aku ada cuma aku suka hias cara aku.  Oleh kerana konsep umah aku hijau epal, putih, hitam, so agak susah nak dapat sofa color hijau epal ni kena survey la untuk mendapat warna yang aku idam.  Aku dah survey kat IKEA, berkenan dah tapi color dia tak match ngan akunya concept, so KIV dulu la, worst come worst aku beli gak la kat sini walaupun rona tak ngam. Price dia leh tahan mahal tapi aku suka la.  Susahnya jadi aku ni semua nak macam aku nak selagi tak dapat selagi tu aku tak happy.  Macam barang2 lain or macam nak gi travel selagi tak pi selagi tu degupan jantung aku akan bercakap pada minda, nak juga nak juga.  Amin semoga allah makbulkan untuk aku berjumpa dengan sofa idamanku. 


  Aku nak color ni la, susah dapat kecuali kat kedai unique furniture


Aku suka L Shape tapi mesti color cam atas, kat mana nak cari  ni

Pilihan yang terakhir kalau tak susah nak dapat sangat








No comments: