Tuesday, August 2, 2011

Fuh lamanya Tak Layan Blog

Rasanya dah lama tak layan blog nie, kalau ada jiwa kacau aku mesti malas layan blog.  Kalau aku layan pun sure aku bantai2 kow dalam ni, kenkadang rasa nak publish blog ni kat fesbuk, isu plak walaupun niat bukan nak mengata cuma meluahkan rasa tak puas hati.  Jahatkan aku, kenkadang nak release rasa marah cam ni tulis2 kutuk, syiok sendiri berbagai la janji sendiri suka la.  Kalau ikut hati banyak menda yang tak puas hati tapi memandangkan dah agak senior ni banyak menda aku lebih suka diamkan diri.  Susahnya jadi manusia yang ada perasaan ni kalau salah siap la nko emo tak sudah tapi susah juga jadi binatang untung nasib kalau tak kena tembak tak kena sembelih tak kena langgar hidup la nko bebas dalam hutan.  Tapi binatang tak dak internet x bestkan tak leh nak chat x leh nak fesbuk, depa tau makan n balik tidoq ja. Ni aku menulis time bosan la ni sebab tu output pun lain macam la. 

Ada banyak menda sebenarnya aku nak updates, tapi  lum terbuat sebab aku tiada mood, mood lari pi mana ntah. Mood travel lagi menguasai diri aku dari menulis ni oleh itu aku kena tak boleh nak focus kat blog ni sentiasa.  Tapi harap2 aku tak lupa la nak updates menda2 yang akan menjadi sejarah hidup aku. Konon2 history la, nak kasi orang baca, tapi x kasi nama blog cam ne orang nak tau kan kan, isu hangat plak tersalah tafsir. Tak pe la aku simpan lam hati jer apa yang aku tak puas hati or aku create new blog untuk luah emo aku ni...he he

No comments: