Monday, October 3, 2011

Cermin

Sapa tak suka cermin? susah nak jawabkan suka ka tak suka, sebab hanya orang tu ja tahu kenapa dia suka cermin dan kenapa dia tak suka cermin.  Aku suka cermin, nak tahu apa aku buat dengan cermin, aku bukan suka tengok wajah aku, bukan suka tengok rambut aku, aku bukan suka tengok jerawat ke hape, ha ha apa aku suka tengok, syiss dendiam, aku suka tengok bontot anda dada jew. Pakai seluar, pakai bra tengok cermin, tengok sikit ja kat perut..ouchh agaknya semua pompuan lain cam aku tak.  Aku tak pentingkan sangat rupa paras aku, cuma kenkadang bila ada jerawat seketul barulah rungsing, aku lagi risau parut akan kekal kat badan dari muka tak bermake up.  Aku tak suka make up sebab tu la kot aku tak suka tengok wajah aku kat cermin, cukup skit ja ala kadar orang cakap, sebab nak tahu mengapa, time solat bila orang cuci muka depa baru aku nampak muka sebenar depa yg lebam dengan make up.  Sebab tu Ustaz Haron pesan kat aku tak yah pakai bedak sesangat kot. Aku rasa sebab cenggini la, aku takut kenkadang tengok muka orang yang kuat make up pucat woo..oh muka tak sebenar depa cam tu rupanya, bila make up nampak segak semacam, bila tak make up umpama mak esah saja..ooh.  Pusing sana pusing sini aku tengok buttock aku, kalau tak sexy kena la gi jog atau kena kurangkan exercise, kenkadang terlebih exercise boleh buat buttock kerasa dan tak cantik, itu pada pandangan aku, tak tau orang lain.

Nak tahu apa aku suka tengok lagi bila bercermin, he he aku suka tengok betis kaki aku la, kalau main futsal selalu atau lari selalu, aku rasa betis aku keras semacam, so aku tak suka, that's why bila geng2 ajak run aku tak nak, aku takut betis aku jadi keras kematu dan aku takut ada bentuk betis cam orang lelaki, benjol semacam ja.  Sebab tu ada kalanya aku tak exercise, konon2 nak kasi betis aku keras cam betis jantan, last time masa aku kerap main futsal, fuh betis aku tak suka tengok, sebab dia buat aku rasa tak selesa.  Nak pakai skirt malu, nak pakai seluar pendek pun malu sebab orang mesti kata minah ni kasar ni tengok betis dia pun tahu kuat sport.  Masa aku ikut geng2 aku yang suka lari majoriti aku tengok betis minah sport macam betis lelaki main bola sepak, badan pun cam lelaki pun ada, ohh aku tak nak la figure aku berubah menjadi kasar dan ganas seperti itu.  Untuk seorang lelaki memang elok tapi aku rasa tidak pada aku, kalau body pompuan nampak cam body laki, x comel la.


Tengok cermin cam ni la aku suka..







No comments: