Friday, October 28, 2011

Menahan Demam

Dah lama tak layan blog nie, sejak sibuk last week ngan this week, aku cam ilang nafsu nak menulis, last week balik dari JB, balik dari tu badan aku rasa penat semacam. Bila nak updates Kembara Mahkota kat JB@jenjalan cari makan tu aku pun tak tahu la.   Hish walaupun bukan aku yang drive macam salu pi mana2 aku rasa penatnya badan, hari senin tu aku patut amik cuti or MC ja.  Benda ni berlarutan masa Deepavali, aku rasa badan aku memang tak berapa kuat la sangat macam menahan demam je semata2 ada keje.  Alahai sian aku cuti pun kurang so terpaksa la bertahan untuk dua bulan terakhir dalam taun ni.  Kalau amik MC ok la kot, badan sengal2 kemalasan, tapi minda macam tak nak terima kenyataan yang aku akan demam.  Aku siap2 cakap ngan kawan aku ari senin aku rasa aku nak amik MC sebab aku tak larat, tengok la macam mana.  Lagi pun this week aku cam tak wat satu apa pun exercise that's why aku rasa lemau.  Nak jogging pun tak leh ujan ja last week ngan this week.  Bila mau demam ni aku tak larat nak pi keje dah nie...aku nak dok berkubang kat umah la....


No comments: