Sunday, October 2, 2011

Masalah Tidur

Aku tak tahu orang lain ada masalah cam aku tak, kenkadang aku ada masalah tidur.  Aku tak suka sebenarnya sebab muka jadi berserabut, macam mati laki.  Kalau aku ada masalah ni kenkawan ofis mesti tegur, sakit ka muka teruk ja, malaih nak ulas, habaq kami x cukup tidor.  Lately ni lagi kerap aku tak cukup tidur, tak tahu nape, nak kata ada masalah tak pulak, nak kata bercinta tak juga, may be mata saya dah salu tidur sebab tu dia kerap mau berjaga ja.  Tidur sekejap pun udah cukup bagi aku, aku tetap bangun tidur pukul 5.00 pagi dan masih jadi pembuka pintu dan buka lampu ofis. Mungkin ada penyebab lain yang aku tak tahu kenapa aku tak boleh tidor tapi buat masa ni aku belum ada masalah lagi la.  Masalah cinta macam tak dak sebab aku tak de pak we, tapikan mungkin masalah berangan atau gila bayang dan syiok sendiri la kot.  Tapi aku tak kisah sangat la, as long tak bagi aku jadi gila sudahlah, kalau gila mungkin merbahaya kesihatan aku dan orang di sekeliling aku, barulah aku gi amik ubat dan berubat. Aku suka tak tidoq nyenyak sangat sebab, badan leh jadi kurus, tapi kurus skit ja la..he he.  Adakah patut aku tido 3.30 pagi pukul 5.00 pagi aku dah jaga balik.  Adakalanya aku layan tidoq depan TV ja, tidor atas sofa merah aku, lagi puas dari tidur dalam bilik atas katil empuk. 


 

No comments: