Monday, October 17, 2011

Oh Jerawat

Alamak jerawat tumbuh la, apsai nko tumbuh plak time cenggini plak, besaq la plak. Raba2 petang semalam ada dua ketoi nak kembaq plak tu, segak plak dok dekat2 kat dahi aku.  Aku dah la nak pi melaram weekend ni kat JB, habis la tak leh nak mengorat plak, ha ha perasan muda plak nak ngorat2.  Gatal ke galak yang nko pi naik time2 cenggini, adus geram tul la, ke sebab aku asyik berangan ja lately ni.  Hish ada ka jerawat naik time orang berangan, erm kalau cam tu sian la kat sapa banyak jerawat tu kan, maksudnya semedang dia gatal la yer.  Apa la nko tumbuh di saat aku nak gi jenjalan tempat jejauh ni, kalau aku tak gi jenjalan tak tumbuh plak..Oh dah la tema eco..eco jerawat la nampak gaya aku nie, eco jerawat toing2 dua bijik

Jerawat ni tumbuh sebab aku asyik berangan ka lately ni, aku pun tak tahu, ari tu tak cukup tidur muka cam cam mati laki, la ni adik ketoi ni naik plak dua bijik.  Sapa punya angkara buat jerawat aku naik hah, adakah lelaki misteri yang salu muncul dalam tidur aku, hik2 ok gak la sebab dia bujang.  Buang karan kalau mimpi orang dah kawin. Aku tak tau apa connection dia dalam mimpi aku, adakah aku yang jatuh cinta kat dia atau aku dibuai mimpi saja.  Karat jiwang kalau mimpi mamat ni, boleh kasi aku rimas dan lemas dibuatnya, apa la ilmu mimpi aku boleh wat syiok sendiri sampai malu sendiri aku.  Ah bukan sapa tau pun aku ja yang tahu kan.  Tu yang jerawat gatai tumbuh sampai dua bijik, kelakor la rasa dulu2 jerawat tak tumbuh kulit aku ni, la ni meghela sangat la sampai tumbuh dua bijik sekaligus.  Padan muka sendiri sapa suruh berangan lagi, memang patut ada dua bijik, lagi segak kalau ada 4 bijik..ha ha ha baru orang semua terkejut...la ni ada sebelah kanan dua bijik kalau tumbuh dua bijiklagi sebelah kiri rasanya lagi bertambah segak rasanya..



No comments: