Saturday, October 22, 2011

Salu Sakit Kepala

Aku rasa pelik la juga, setiap kali aku berada dalam keadaan hati girang, acapkali aku terjaga dari tidur mesti sakit pala. Tak tau la aku sakit pala sebab dua hari jadi panel DI, dengar hujah2 sampai aku pening.  He he he kalau ikut hati tak nak dah jadi panel tapi kesian kat permintaan orang, so aku jadi ja. Biasa la kalau aku jadi panel, mesti letih semacam, otak berputar2 berfikir.  Observation perlu tepat, perlu adil dan saksama, tapi kali ni cam best jadi panel sebab kes menarik dan tertarik. 

Petang amik baju untuk AJK nak pakai, ayooo, aku tgk luas semacam ja, pakai ja la sebab free kan.  Terima la seadanya, kami nak glamer la juga malam tu.  Bukan kami aku la kot, ha ha, biasa la nak menonjol dan tertonjol di atas pentas.  Ha ha, lagi esok kan ramai orang tak dikenali, maksudnya customer TM la kan, yang mana salah seorang account manager MAXIS, tu kawan sekolah aku dulu masa form six.  So aku tak sabar nak jumpa dia, kenkawan aku cakap dia dah jadi duda, bukan aku nak mengorat dia la, cuma nak tengok rupa dia ja lama tak tengok, masa taun lepas kat Lumut dia masuk aku tak sedar pun kewujudan dia yang menang tu.

Ni aku terjaga, sib baik la aku lum packing barang la, barang aku sendiri nak bawak esok.  Janji jumpa kul 6.00 pagi esok kat TM, ntah la aku leh sampai ka tak, badan rasa tak sedap ni, cam nak demam ja.  Harap2 semuanya ok esok, padan la muka tadi bersuka sangat dengan dengan rakan2 ofis gelak tak ingat dunia, balik umah kesejukan nak pengsan aku, dapat tidur bangun pun rasa badan tak sedap.  Ala muka seposen la aku nampak gayanya esok. Salu aku kuat ja time nak gi jenjalan ni, ni kiok plak patut arr aku rasa malas ja, rupanya ada tempias mau demam.  Demam rindu ka tapi kat sapa ek? 

No comments: