Friday, October 14, 2011

Nak Demam

Ohhh lepas satu, satu la pulak aku ni, sakit kepala dua hari, lani aku rasa badan lain macam ja nak demam ka.  Awat la aku ja kena ni, tak suka la, tapikan aku rasa padan muka ngan aku aktif semacam ja. Ntah la bila aku ada plan baik punya nak pi layan live band jadi cam ni plak. Kepala aku lum baik la, aku pun tak taw awat sakit pala lain macam ja, makan ubat tak jadi apa, kalau pi doctor mau dia kata aku saja2 ni.  Ada beberapa kali aku sakit la macam separuh nak mati dia leh cakap aku tak sakit apa, nak juga aku jadi doctor sebab dia tak taw pesakit dia tu sakit.  Nak gak aku cakap doc tukar tempat boleh, sebab saya sakit doc cakap saya tak sakit.  Memang bengong la doctor ni aku tengok skrin pc dia dia dok main internet, ntah2 fesbuk tengah syiok, tetiba aku sakit, sebab tu dia cakap tak sakit.  Tu yang aku serik nak jumpa doc, kang dia check aku ntah apa2 plak, aku sakit lain dia check lain, doc pun tak leh harap sangat la ni, kang aku jadi mangsa kang.

Tadi balik kerja aku tido dengan tak mandi, penat semacam ja, sedar2 nak kul 10 malam, ooh aku mimpi apa tadi aku tertido dalam kepenatan, sebenarnya sebab kepala sakit.  Aku berlakon cam tak dak pe2, ha ha, mana leh mengaku sakit, nak tunjuk macho la tu kan depan orang, sebenarnya aku sakit kepala kalau dengar orang cakap banyak..  Bau perfume orang lagi aku fenin kapara, ooh sian aku nak cakap kat orang aku tak tahan segala bau perfume termasuk perfume aku...ahh..Kepala pusing wooo, bau cam nak muntah semua ada.  Badan seram sejuk semacam tapi tak leh nak lena, cam mana ni..rasanya kalau aku tak larat esok mau MC, cam mana tak demam makan pun tak abis, lunch tadi buang separuh tak sedap la, makan malam pun aku jarang amik, sakit kepala wat aku x selera..tolong esok saya mau MC  kalau bangun penin kepala...tak larat la...





No comments: