Tuesday, October 11, 2011

Emo La Sangat

Naik menyampah la aku ngan pompuan2 yang cemburu buta ni, kalau aku cakap direct mesti ada yang terasa.  Tak yah la nak letak status emo pagi2, dah tau tuju kat sapa, macam la tak tau.  Banyak kali dah buat drama, bodoh la engkau kalau aku nak skandal ngan laki hang dah lama aku wat skandal.  Apasal kalau dengan banyak la sangat pompuan2 nak jeles, bukan segak tera mana sangat pun.  Aku sebenarnya sangat2 bersabar dengan banyak orang, nak meletup tunggu masa ja ni, orang cakap kalau simpan kita yang merana sebab nak jaga hati orang tapi kalau kita nak jaga hati orang ja, hati kita sapa nak jaga kan. Dah lama aku observe minah ni, ada ja tak kena ngan aku cam la aku usik laki dia.  Setakat komen dalam fesbuk pun hang nak jiwang lara, ni wat aku nak kutuk rapat ni, hish sekolah dulu tak kawan ngan orang ramai ka.  Kalau tak pandai nak kawan dengan orang tak yah la guna fesbuk.  Selagi aku tak kutuk dalam blog aku, memang aku tak puas hati, sebab nampak sangat la aku ni cam jahat.  Awat nak kata aku jahat cuba bagi dalil2 skit apa yang aku jahatnya, pakaian aku ka? ermm nak habaq mai ada kawan aku pakai tudung pun turun naik hotel tidoq ngan jantan, balik umah luv bite penuh.  Abis apa lagi yang tak puas hati kat aku pompuan wei, asyik dok smash kat status hang, akunya prinsip suka hati aku apa aku mau buat sebab aku bukan jenis berlakon.  Kalau aku berlakon cuma nak untuk waktu2 tertentu saja dan tu pun aku rasa nak muntah keluaq ijau, tapi untuk makluman aku tak perlu berlakon untuk merayu pada polis trafik supaya tak saman aku.  Sebab apa aku tak kisah kalau polis tu saman aku, cousin aku ada keje kat Bukit Aman, bukan eksyen la salu nampak.  Boleh tahan gak la pangkat dia, so aku leh minta tolong dia, kawan aku pun ada jadi polis trafik, so aku relaq ja kalau kena pun, biar la bayar la skit kalau kena saman, dah buat salah kan.  Aku relaq ja polis soh aku berenti, buat muka bodoh dan berdiam ja. Dia tanya aku jawab, he he jahatkan aku, last2 dia tak jadi saman sebab apa ntah.  Banyak dah jantan aku goda lam Mesia ni cam Fasha Sandha la plak kan, glemnya.  Aku pun tak tau apsal pompuan emo lebih kalau laki depa baik ngan pompuan lain lam fesbuk, cemburu babi buta ja.  Nampak cam aku la salah kan sebab aku kan lum kawin, andartu katakan, malasla kalau aku nak senaraikan nama2 lelaki yang pernah aku kenal, nak tak aku cakap lelaki2 tu keje sebagai apa.  Tak ya le yer, sebab aku bukan jenis perempuan mata duitan, aku mata keranjang ja, skit pantang tengok lelaki kot may be ni kata2 pompuan yang takut aku goda laki depa la kot.  Kenkawan pun ada yang tak guna gak la, bila tengok status pompuan tu aku plak yang salah, hangit la perangai kenkawan.  Aku memang tak leh terima la nasihat kenkawan yang macam aku ni salah.  Suka hati aku nak komen status sapa, sapa soh jadi frenlist fesbuk aku, kalau tak berani takut bini, tutup ja akaun tu dok umah....So far kalau dengan orang TM lum ada la lagi bini orang serang hendap aku sebab komen status fesbuk laki depa.  May be laki n bini orang TM lebih berfikiran terbuka, pada aku kalau komen2 fesbuk ni tarak apa la, aku pun tak tau sama ada laki dia benar2 suka aku ke tak?  Nak gak aku cakap lelaki2 yang aku kenal bukan la setakat manager ada yang GM ada yang CEO, sebab depa laki orang la aku tak kawin sampai la ni....Yang aku suka lelaki2 biasa2 je yang kena ngan jiwa dan mata aku.......oh dunia masalahnya jadi orang tak kawinkan, kawin pun masalah...nak migrate dok Japan la, orang mesia tak sporting aaahh...baik2 ingat aku nak goda laki depa, ni yang depa nampak aku goda laki depa laki depa goda aku, ni depa nampak tak!!!!!!  Kalau orang cakap aku tak buat mau juga aku buat kang, biaq putih mata depa, sabaq2 tak moh kawin ngan laki orang ni tapi kalau dah dok kata masin mulut orang mau aku buat betul2.  Oh masa aku type post ni aku tertido tau semalam lepas makan cekelat cadbury, terjaga aku lena depan TV kul 2.45a.m..pas tu sakit pala, sakit perut, nak muntah semua ada tak tau la gara makan maggi tomyam kat ofis tadi, idak pun sebab keropok aku goreng ngan nugget, may be ada kena mengena ngan emo aku yang tengah period nie.  Nak marah sokmo sebab period pun ada kot...

No comments: