Wednesday, November 16, 2011

Aerodance@Moves Like Jagger

Hari ni cam fun skit aerodance, last week aku cuti so aku tak attend class, this week kita orang dance lagu Moves Like Jagger, comelnya aku rasa dance lagu nie.  Lagi pun cikgu kami Novem, memang best dia akan pastikan aku dan kenkawan dapat step tu betul2.  Aku ingat aku akan penat coz dah lama aku tak exercise, tak main futsal, tak jog asyik ujan, bz dengan keje, balik kampung, tengok bola semua tu faktor2 menolak aku tak buat exercise.  Aku suka jog sebab dapat fresh air kat luar, dan dapat tengok gelagat orang juga, kalau nak jog kat ofis pun boleh tapi kawasan terhad.  Masuk gym aku tak suka, banyak lelaki suka tengok bontot pompuan bukan depa dok work out sangat, tengok pompuan ja keje depa.



Posing wajib aku ngan Novem


Konon-konon mencari kelainan


Hari ni kuar la peluh aku yang malas work out ni, tak banyak sangat la kuar tapi at least cukup untuk aku yang lama tak buat ni.  Aku kalau tak exercise memang risau, bukan baru ni aku risau, sejak abis sekolah lagi aku risau sebab aku dah terlibat dengan sports dari darjah 4 dah main netball, form 1 sampai form 5 pun main gak, so kalau tak exercise rasa macam tak sempurna la hidup.  Kalau malas sangat lari pun aku akan jalan2 pusing taman tasik perdana tu at least dua round, untuk kuarkan peluh yang berperam tak moh kuar.  tak perlu ajak teman untuk melaksanakan tugas2 work out ni kalau anda selesa sendirian, kalau ada kawan bersembang tak buatnya.  tapi kalau aerodance kena ada ramai baru best dan teruja.

Pada aku aerodance ni bagus untuk pompuan, coz dia banyak mengajar atau mengekalkan bentuk badan, so body tak la jadi keras cam jantan.  Aku rasa la, sebab ada teknik2 yang di ajar sedikit sebanyak improve certain2 part.  He he kalau tak caya cuba la, aku dapat rasa ada perubahan la pada body aku ..ha ha..

Best layan lagu nie..




No comments: