Friday, November 4, 2011

Period Pain

Ohh..saya sudah ada masalah ini, dulu saya tak da, kenapa saya ada ini masalah saya pun sangat hairan.  Badan longlai dan seram sejuk, kepala sakit, rasa mau rebah badan saja kat katil ngan bantal.  Ini2 tanda2 saya mau period saya tak suka la sebab saya tak boleh gedik2 dan bergerak dengan bebas.  Tak suka la, apsal sintom ni terjadi pada saya sekarang.  Bila dah period badan asyik jadi macam ni, malas layan sesiapa kecuali perlu asyik main game saja, fesbuk pun aku malas layan.  My date injak ke depan la plak salu tercepat beberapa ari awal.

Semalam balik kije aku baring atas katil terus tido dengan tak mandi, aku tido sampai kul 11 malam.  Baguskan tak dak orang lain leh kacau aku dengan amannya aku lena bangun2 badan macam demam, ni sindrom biasa la aku demam macam ni  x layan sapa2 buat bodo saja.  Beli KFC pun tak makan, masa balik keje aku singgah KFC drive thru beli saja sebab dah malaskan ujan2 ni.  Makan idak pun biaq atas meja, minum saja.  Bangun pagi menyesal beli sebab tak makan...apa nak cakap dah terlupa nak masuk freeze. 

No comments: