Sunday, November 27, 2011

Mengapa Lelaki Kenkadang Membosankan

Tak kira la lelaki mana pun kenkadang aku rasa, lelaki ada satu perangai yang wat aku bosan, that's why aku tak kisah kot ada pak we ke tak dak pak we. Aku tak tau la lelaki plak, adakah depa rasa pompuan membosankan.  Yang aku rasa membosankan kenkadang dari segi thinking la, bukan aku nak cakap aku modern ke apa, cuma ada sesetengah lelaki aku rasa berlagak cam bagus sangat.  Pompuan semua tak boleh depa semua boleh, kalau aku cakap lebih sikit, mula la depa berlagak alim, hish jangan lah ortodok sangat dah la muka ortodok, dari segi cakap pun cam orang zaman batu plak. 

Kenkadang aku rasa lelaki membosankan bila berpura2 cam alim sangat2 tapi sebenarnya solat pun tak berapa cukup.  Bukan aku dok monitor orang tapi aku cuba observer dari apa yang aku nampak, ada yang bercakap pasal agama bagai nak rak tapi certain area, bab2 keje ada gak aku tengok cilop.  Kalau betul dia alim taat sangat tentu dia tak buat cam tu.  Ada juga yang berpura2 alim tapi tengok pompuan 360 darjah, leher pusing cam Mas Idayu nari dangdut.  Ada juga yang bercakap pasal agama sangat la terer tapi dia sendiri suka cakap lucah.  Ada juga yang suka kata orang pakai sexy tapi time kena kat anak bini, adik beradik wat2 tak nampak.  Ni yang aku suka nak bantai direct ni, kalau kata aku pakai sexy soh tengok sedara dia dulu.

Ada juga orang lelaki yang kuat mengata orang yang mana pompuan sendiri tak tahu pun dia ni kaki mengata, kalau dah join baru la tahu, kuat mengata ke idak.  Kalau mengutuk kalah joyah, tapi depan pompuan2 tu dia cam tak pernah kuaq satu perkataan untuk mengutuk depa.  Aku agak la kan lelaki cam ni mesti kat umah kawan ngan bini dia ja that's why dia pandai mengumpat pompuan, coz aku rasa ayat dia anyam tu memang ada sebijik cam pompuan la. Kalau pasang tape sedap la dengar cam dia bagus benar, cam dia tu mulut ayam ja.

Kenkadang aku rasa lelaki membosankan bila aku rasa dah meluat kat depa, barulah dok call2 aku.  Aku pun tak tahu apa dia nak dari aku, dok call tiap2 minggu cam gila talak.  Dok tanya bila nak jumpa, bila nak jumpa, hish cam biol pun ada, ingat aku suka sangat ngan dia yang dah kerepot tu.  Aku pun pelik lately ni, pehal dok nak jumpa aku, banyak pompuan lain pi la cari.  Ada gak kategori lelaki yang aku meluat, bila mula2 nampak cam suka ja kat aku pas tu wat bo layan, ni kategori apa nak panggil hah.  Aku pun tak tahu, style cam ni yang wat aku biol plak, he he.  Aku rasa dia tak suka sangat la kat aku kan, padan muka aku, eskyen sangat, tengok dari jauh ja la....sob, sob, sob

 

No comments: