Saturday, October 13, 2012

Delete Number

Aku ada satu attitude buruk, kalau aku marah dengan orang, aku akan delete number tipon dia dari list handphone aku.  Aku tak taw la nkorang buat cam aku buat ke tak, pada aku bila aku delete aku rasa lega gila siut. Tapi setengah orang tak taw, so kenkadang aku terconpius sapa yang SMS aku atau atas message kat Watsup aku, sebab aku dah delete number orang yang aku menyampah tu.  Nape aku delete nak taw, pertama orang tu suka cakap lucah ngan aku, kedua orang tu hanya call aku kalau ada kepentingan atau masalah dia saja, ketiga orang tu, kalau aku call tak pernah jawab, tapi bila dia call aku guna number tu sebenarnya, dan yang terakhir kalau aku rasa aku acapkali sangat dok call orang, orang tu tak layan sangat so aku patut delete number dia dari simpanan aku juga.

Bukan apa peringatan untuk diri sendiri jangan dok call orang, kenkadang orang may be tak suka kita kacau orang.  May be kita ni penggangu dia nak terima call orang, kenkadang awek dia nak call ka.  Elok la juga delete, kalau kita ja salu cal, nanti sesedap rasa dia akan kata kita over syiok kat dia plak, so careful la dengan apa yang negatif, walaupun pada hakikatnya aku pun tak tahu apa yang mendorong aku asyik call orang, kena mandrum ka atau aku memang suka kat orang tu. Jangan jadi kisah anak, ayah dan keldai, kalau dengar cakap orang semua pun tak betul, so ikut gerak hati kalau suka call la, kalau tak suka dok dendiam sambil mengurung diri dan tengok dari jauh...ni aku suka buat.






No comments: