Wednesday, October 17, 2012

Kesejukan

Bila allah jadikan panas, kita merungut, begitu juga bila allah jadikan cuaca sejuk kite merungut juga.  Alhamdullilah kita sepatutnya bersyukur dengan apa yang allah ciptakan pada kita.  Setiap sejuk dan panas yang kita kecapi tu ada benefitnya untuk kita dan juga penghuni alam yang lain.  Sebenarnya semua ni tak da kena mengena dengan sapa-sapa.  He he apa yang aku nak cite kat sini adalah cuaca sejuk buat aku kesejukan yang amat sangat, hinggakan pakai stokin pun aku rasa cam berada dalam peti ais, dah tiga malam.  Berstokin aku setiap malam, tapi kaki aku masih rasa sejuk, ntah apa salahnya, makan pun aku malas, tidur saja keje aku, tapi yang tak tahan aku adalah ngilu benar hingga ke tulang aku. 

Stokin aku pakai bila sejuk


Satu lagi stokin korea aku

Ini juga koleksi aku


Lepas mandi naik dok atas katil, rasa nak berjalan pun aku berselipar tidur dalam rumah, semuanya dek kerana kesejukan yang melampau batas.  Menyelinap masuk dalam selimut tebal adalah hobiku terkini, kalau boleh tak nak kena air lagi.  Aduyai masalahnya aku bila kena cam ni, aku memang tak tahan sejuk kalau kipas angin pun aku dah slowkan kepada satu ja, bila tidur malam.  Sejuk2 ni aku langsung tak buka kipas tu, rasanya lagi bagus.  Kawan aku cakap aku nak demam, tapi aku gelak2 aja, bila check balik rasa cam betul plak, may be kepenatan gi drive kat Muar la kot.  Tidur tak cukup, tidur dalam ketakutan, phobia gangguan mat pomen, phobia kereta rosak dua kali, semuanya wat aku nak demam la kot.  Nasib badan, sumpah aku rasa ini gangguan yang buat aku phobia dengan orang asing yang aku baru kenali.  Sejuk ni tak dak kena mengena dengan phobia kot..he he


Mungkin nak demam, terpaksa pakai stokin juga kat opis











2 comments:

Anonymous said...

Kalau saya dapat kaki awak,saya pijak pakai boot,lepas tu saya gesek2 awak ganas2 sampai awak gersang,naikkan skirt awak,gesek pepek awak dengan seluar jeans sampai bedarah

Anonymous said...

Kakimu berstokin sungguh comel...Kalau saudari muncul di depanku pastinya saya akan angkat kakimu buka kasutmu dan cium kakimu tak hirau stokinmu berbaukah....saudari tetap dalam hatiku.....