Wednesday, March 13, 2013

Beli Kasut

Aku memang ada problem bila nak beli kasut salunya aku merayau lima shopping complex, kenkadang balik Penang baru jumpa tu pun tak memuaskan hati sangat.  Last2 aku rembat kasut yang sebenarnya aku tak la berkenan sangat tapi kerna terpaksa dah tak dak choice sebab tu aku beli, kenkadang kasut tu tak best pun.  Kawan aku cakap ayah dia cakap cari suami cam cari kasut, aku cam rasa betul ja, coz aku memang ada masalah dalam bab2 ni nak cari yang sesuai dengan aku.  Kalau aku suka mestilah tiada size, color tak best, cam benda last pair la, ada ja masalah yang aku kena bila masa aku nak beli kasut yang aku dah suka tu.  Tapi kalau dah suka pakai ja kasut tu sampai rosak, pas tu kalau boleh nak repeat beli kasut cam tu juga cuma tukar warna ja. 

Ermm payah juga kalau salu cam ni, kalau ada duit barang nak beli tak suka tu masalah.  Kasut merata2 pilihan aku amat susah, apa yang aku cari aku pun tak tahu, tapi yang penting aku susah nak dapat kasut yang fit dengan aku.  Yang aku dapat salunya cam boleh je la, nak kata suka sangat tu susah la. Bukan nak eksyen kasut murah ka kasut mahal ka, kaki aku akan melecet bila aku sarung ja kaki aku tu.  Aku kena pakai selipar ja kot, tak yah bergaya dengan orang lain pakai high heel.  Kenkadang pakai kasut rasa kematu kat tumit, tu cam ne aku nak jawab nak cite kat orang aku memang cam ada masalah skit, bukan nak ngada, kalau orang nak ngumpat aku, tak kisah la.  Aku memang ada masalah beli kasut, kaki size 5 ja, tapi mengada nak mampus, aku pun fenin la....




No comments: