Thursday, March 14, 2013

German Oh German

Ohh tiba-tiba rasa berkobar2 nak ke German, kenapa dan mengapa aku tertarik nak ke sana jangan tanya, akunya style bukan suka melancong negara yang glamor sangat, aku suka negara yang terer berperang masa dulu2.  Kebanyakan negara yang aku terokai adalah berbentuk negara komunis, baru aku perasan, aku memang suka tengok negara yang tak sekongkol dengan USA.  Tak tahu kenapa aku memang pelik skit aku ada reason tersendiri kenapa aku suka tu aku tak suka tu, untuk aku negara yang dah glamor anytime boleh pi, tapi tidak negara2 cam ni, kena ada geng baru boleh pi.  Biar la apa pendapat orang aku tetap dengan pendapat aku, kalau aku tak suka aku tak ikut, kalau aku ikut tu tandanya aku nak pi la. 

Kalau ada world cup pun aku sokong negara2 cam ni, Korea, Japan, German dan France, tak tahu nape aku ada minat pelik.  Apa2 pun dia orang ni kenkadang ada hidden talent, yang lagi bagus dari negara lain yang dah glemer tu.  Aku memang tabik spring kat dia orang ni, bangun atas kebolehan sendiri, semua buat dengan sendiri untuk majukan negara depa.  Sebab tu aku rasa berkobar2 nak melawat German.  Mimpi jumpa Hitler la kot..OMG..Yang pasti this year trip East Europe aku akan ke sini, insyallah dan alhamdullilah setiap rezeki yang allah bagi dapat aku jenjalan kan. 







No comments: