Friday, March 22, 2013

Paha Lebam

Bila main futsal esksyen cam brutal, balik rumah siap la, tengok semua tempat lebam.  Kalau lebam cepat hilang ok juga ni lebam seminggu pun lum pasti hilang.  Padan muka la kan nak tunjuk taiko sangat, dus ambil bola, dus tendang bola, defend kiri kanan paha.  Guna bahu guna satu badan la konon2 jadi Goal Keeper@GK, akhirnya balik rumah abis merah sana sini, next day naik la warna biru.  Bila2 ingat2 kelakar tapi sendiri pun suka kan nak tunjuk pandai main, bila sakit rasa trauma sat, pas tu main balik.  Sebab tu aku tak mau jadi GK, kalau jadi memang la lebam satu badan.


Teruk lebam aku ni


Ni paha kiri lebam plak

Apakan daya, nasib badan tahan ja la, lebam-lebam sana sini, kalau rasa tak tahan resign ja main futsal.  Takut lagi main lagi lebam teruk, baik stop kejap, suruh orang yang ada main jadi keeper plak biar dia orang rasa apa yang aku rasa, baru padan muka, baru tau sakitnya kena bola rembatan orang.  Aku kena rembat teruk dengan budak pompuan yang macam jantan tu, sib baik tak gol, kalau idak rugi aku tempis bola dia.  Ermmm, memang menyakitkan dan mendebarkan kalau gol aku rasa bersalah gila.  Gemuruh semua ada, tak secure la rasa tambah tengok player yang main lembik2.  Aku tak yakin sangat.  Insyallah kalau salu training, mudahan2 ok la kot. 



No comments: