Tuesday, March 5, 2013

Sakit Bagai Nak Mati

Semalam balik kerja lepak2 tertidur, so aku nak tidur balik lepas mandi semua ada masalah sikit, nak makan pun malas dah, ingat nak goreng kopok lekoq yang Shafiq bagi kat kami sorang satu hari tu.  Tapi aku rasa malas just minum ja.  Aku minum air 100 plus, sedap plak tengah2 malam buta tu, lepas minum air tu rasa segaq plak.  Dalam pukul 1.44a.m aku rasa perut aku kembung semacam, pedih menyucuk2 adoi rasa cam nak kena sakit perut pun ada.  Aku dah rasa rimas, perut bagai dicucuk jarum bila sakit, risau pun ada kalau jadi apa2 macam mana, dah la panas dari pakai baju aku buka baju, aku rasa semacam ja.

May be aku salah makan masa lunch, mungkin dia letak perencah yang perut aku tak boleh terima, semua tu aku malas nak fikir, yang aku sedih perut aku tak berapa elok sangat salu ada masalah.  Dekat 4 jam aku bertarung sakit, tidur ruang tamu la, bangun masuk bilik keluar masuk bilik air, sakitnya tuhan ja tahu.  Aku pun tak berapa tahu punca sebenar, may be makanan tu tak bersih, aku plak minum air epal, segalanya mungkin dia cuci bersih perut aku.  Aku rasa dah lama tak kena sakit perut cam n, bila kena cam tobat weii, baru nak sebut nama allah, rasa nak mati pun ada...dugaaan betul.  Bila dah terkena cam ni nak makan pun kontrol la, makan benda yang tak pedas ja, ermmm dah lama aku tak berapa makan benda pedas, ni aku kena la jaga balik. 



No comments: