Friday, March 15, 2013

Out Station Kuantan Plak

Dah abis keje kat Batu Pahat gi Kuantan plak, nape la dia orang suka ajak aku gi out station aku pun tak tahu.  May be sebab aku single kot senang depa nak ajak pi mana, sebab tu jadi favor untuk depa ajak.  Senang ja kalau ajak pi mana ok dan on ja.  Rasa sayangnya plak nak tinggal ofis, ha ha ya la kalau pi out station tak le la tengok SA aku.  Gatal la plak rasa cam ni, tak mau pi out station sebab tak leh tengok orang yang aku suka tengok.  Lawak pun ada, tiba2 ada feeling cam ni plak, aku salunya tak rasa cam ni sangat, mamat sekoq ni memang menghantui aku la.  Aku tak tengok satu hari rasa cam tak best plak. 

Adoi kalau drive sensorang pi kuantan aku rasa mesti bosan, so aku nak follow budak2 lelaki tu dari belakang, aku tak mau gi sensorang sana, aku takut dah aku tak biasa pun sangat sensorang kat bandar Kuantan tu.  Budak2 tu memang janji kosong dengan aku, nanti u follow dari belakang, tengok2 time nak pi sunyi sepi, ntah pukul berapa dia orang bertolak aku pun tak tahu.  Aku paling menyampah drive sensorang la ni, sangat bosan dan rasa ngantuk cepat, tambahan pula jalan ntah apa2 yang R&R tak berapa ada, nak singgah untuk rehat badan.   Anyway aku dah contact old friend suruh cari hotel kat aku depan TM, tapi sebaliknya dia offer tidur rumah dia, alhamdullilah bukan aku nak jimat tapi aku rasa lagi ok kot.  Di tempat orang ada geng yang nak layan aku lagi bagus. 

La ni aku layan out station ja, best juga leh melawat tempat orang.  Dari dok terperuk kat rumah baik aku layan kerja cam ni, happy skit, dok rumah bosan juga.






No comments: