Friday, March 8, 2013

Tertidur Dan Tertekan...

Oops padan muka skodeng lagi FB orang dah tertidur tertekan plak friend request, cam ne tu, padan muka aku kan.  Baik punya aku dok skodeng tup2 terkantoi la, nampak sangat aku suka skodeng FB orang.  Next time tak moh la buat dah menskodeng sambil baring dalam keadaan penat, hish memang rasa malu tapi nak unfriend balik rasa lagi tak best sebab macam aku sengaja nak skodeng la plak FB orang.  First timer buat cam ni, next time jangan la dok buat lagi ye.  Malu tuhan je tahu, tebal muka tak setebal masa aku make up menari kat Sabah dulu.  Kalau kena kutuk nasibla, dah nak buat cam ne bila masa aku tekan aku pun tak tahu.  Tiba2 pagi2 aku nampak accepted friend request, hahhhhhhh, menjerit kuat2 aku dalam kete pagi tu, ya allah bila masa aku add ni.

Nak tengok muka orang yang aku add tu pun malu, ni perkara yang memalukan betul dalam hidup aku, cakap tak pernah senyum pernah la, tapi add friend request.  Harap2 dia tak rasa apa2 sebab aku dah teradd dia.  Biar lah apa pun pandangan dia, aku tetap bertenang di depan dia, tapi dalam hati dan mata sepet aku ni, sebenarnya tak tahu kat mana nak letak.  Kat mana nak sorok muka aku, padan muka next time jangan skodeng FB orang.  Insafff...la sat lepas ni buat lagi kan.....




No comments: