Tuesday, July 17, 2012

Lemau Lagi

Dah dekat seminggu lebih aku rasa macam ni, sakit pala, pening, muntah semua ada.  Ni semua gara2 banyak faktor la kot, ada faktor bau durian ada faktor masuk hutan terkena tegur ngan orang utan la kot, ada faktor rayan ngan jantan mana ntah.  Aku pun tak tahu apa dah jadi, sejarah berulang lagi ka, malas aku nak jadi gila bayang kat jantan ntah apa2 kenal pun idak, tiba2 rasa suka rasa nak gi jumpa dia kat tempat dia.  Aku pun pelik banyak2 binatang lain napa plak aku dia pilih, aku dah letih la.

Aku rasa dasyat lagi sejak kenai dengan lelaki ni, aku tak pernah rasa suka, tak pernah bercinta, cuma singgah sebentar atas urusan kerja.  Tak kan aku yang suka dia, tapi perwatakan dia baik gila, aduss ni yang wat aku lagi musykil.  Dia baik kenapa aku rasa nak lari pi kat dia, kalau dia jahat aku rasa ghisau.  Nape la lelaki suka wat menda2 cenggini kasi fenin kepala otak aku, naik taxi, naik bus tak larat aku nak picit kepala nak picit otak, la nie sedia pakai minyak cap kapak.  Kalau dulu aku elok saja, now aku rimas serimas2nya bila bercakap dengan semua orang.


No comments: