Saturday, July 14, 2012

My Next Dream Trip

Ya riva ya riva, aku menyimpan hajat untuk ke Australia hujung tahun ni, memang aku dah tutup untuk sementara hati aku nak jelajah Asia Tenggara, coz aku nampak budaya hidup lebih kurang sama ja.  Dalam erti kata lain negara yang bermata sepet, hik2 termasuk Japan negara yang paling aku nak lawat.  Tutup niat dulu sebab aku nak rasa pi negara orang bermata biru pula.  Asik tengok mata sepet pun muak juga aku dah la mata lebih kurang depa so aku padamkan dulu niat ke Japan untuk melihat bunga sakura yang indah itu.  So aku tanamkan hasratku untuk ke Australia, insyallah akan tercapai jika dipermudahkan oleh yang maha kuasa.

Australia bukanlah negara idaman aku sebenarnya tapi nawaitu untuk menjejak ke negara ni tetap ada, walaupun ia bukanlah negara barat yang tulen sangat.  Hasrat untuk jejak kaki berkobar2 untuk tahun ni, tak tahu apa yang merasuk jiwa aku, so aku kena la ricky cari partner nak jenjalan sana, ada yang mengutarakan hasrat nak ke sana tapi dia cakap next year bulan 3 dan 4.  Ooops tu bulan aku kena kerja kuat, time tu la time MAPS moderation ditambah plak dengan merit yang merupakan tugas hakikiku. Tak pe di mana ada kemahuan, di situ allah beri jalan jika niat tu suci murni, insyallah akan dipermudahkan olehnya. 



No comments: