Thursday, July 19, 2012

Mulut Macam Longkang

Kadang2 orang tak perasan dia ingat dia bagus, komen sana sini cakap itu cakap ini, macam dia saja perfect.  Busybod dengan orang lain, macam la dia tak dak rupa tak dak tabiat, macam dia nabi plak.  Tak kira la laki ka perempuan ka, lelaki macho ke lelaki lembut ke, gay ke lesbian ka, tapi kalau mulut cam longkang aku malas nak layan.  Kenkadang dia perasan dia comel, dia perasan dia hensem sebab tu dia mengata ja kat orang. Jadi stalker je keje dia, bz bod pasal orang tu pasal orang ni, dia syiok sendiri dia ingat orang tak menyampah, sabar ja la aku dengan orang cam ni.

Muka pun tak la lawa sangat tapi perangai lawa sangat ka, aku rasa ni jenis pergaulan tipis la, kenkadang tu suka kata orang tu cam ni la cam tu la, aku rasa orang cam ni pergaulan tak la begitu luas, duduk dalam kelompok dia saja sebab tu dia rasa dia sangat bagus.  Yang aku paling menyampah sebenarnya yang perasan bagus, tapi tak sedar diri pun tak la WOW sangat, ala2 kadar, ala muka pecah rumah, ala2 awww pun ada tapi perasan macho.  Yang muka cam beruang tak sudah pun ada hati nak mengutuk orang, muka pun tak berapa licin, dressing pun tak la vogue sangat tapi ada hati nak mengutuk orang, memang cam longkang la pada aku.

Lately ni aku menyampah je orang2 cenggini bzbod, tak dak keje dok mengumpat orang, cam depa tak dak salah cam depa 100% comel lote, cam depa baik sangat, cam depa tak wat salah, sebenarnya orang cenggini ada ketidakpuasan hati dalam diri dia sendiri sebab tu cover mengumpat orang.  Yang time dia perasan banget tu dia ingat orang tak nampak, kesian plak aku tengok, sebab diri sendiri rasa sangat bagus walaupun tak bagus sangat..



No comments: