Monday, December 3, 2012

Aku Juga Rasa Cemburu

Suka ke tak suka, suka ke tak suka, sebenarnya suka, cakap ja suka, tapi tak nak mengaku sebab malu, takutnya nak memalukan diri sendiri.  Lari dari kenyataan, tapi tetap tak boleh nak delete apa yang aku rasa, aku rasa aku suka dia la, kalau aku suka, suka hati aku la, ada  yang tak suka kalau aku suka dia.  Biar lah apa orang cakap janji aku suka.  Buat la apa pun, aku suka juga, sebab apa aku pun tak tahu, suka je nak tengok semua tentang dia, hishhh jatuh cintakah ini.  Kenkadang rasa cemburu kalau tengok sesuatu, kadang2 rasa malas nak layan sebab dia bukan layan aku pun, ermmm cinta sensorang kot aku ni, orang tak suka aku yang tersuka lebih tapi tak mengaku.  Cemburu la, cisss tolong delete dari rasa ini, aku malu la rasa cemburu, aku juga rasa cemburu rupanya. 

Cemburu la sangat, adusss, best kan tengok muka orang cemburu, pas tu nak hangin tak tentu pasal kat orang.  Setiap orang ada perasaan ni, cuma nak tunjuk dengan tak tunjuk, yang ketara wat muka cam pot, yang tak ketara cam tikam dan kutuk belakang ja la.  Cemburu ni dari segi apa yer, kalau cemburu yang sihat tu cam kerjaya atau sesuatu yang dapat meningkat pembangunan diri.  Tapi cemburu yang aku maksudkan ni cemburu tanda suka atau cemburu tanda kita sayang kat orang tu.  Aku punya cemburu yang sangat pelik, kalau aku rasa cemburu aku lebih suka berdiam diri buat bo layan dan cuba pindahkan rasa ni dengan buat benda2 lain, agak2 kurang tak rasa cemburu kalau buat cam ni, rasanya tak kurang pun, cuma % untuk marah kurang la skit.





No comments: