Monday, December 3, 2012

Samsung Oh Samsung

Samsung oh Samsung, Galaxy Note aku, dekat2 6 bulan buat hal pula.  Bateri caj tak penuh2, pi services centre tiga kali hantar, pertama tukar bateri, kedua hantar clinic, 5 hari lepas tu ambil, lepas ambil tak boleh caj, pi tukaq charger plak.  Tensen tul sejak pakai Samsung ni, semata2 hantar clinic aku tak dak phone, aku terpaksa beli phone baru Galaxy Young warna pink juga nak kembarkan dengan Galaxy Note aku tu.  Memang menyakitkan hati kalau phone rosak kena ada back up la, kalau tidak stress cam aku, kuar masuk opis sebab nak gi hantar gi ambil sungguh menyusahkan.  Bila dah ambil data, phone number, gambar semua hilang, ni lagi stress, aku gelak stress hari jumaat tu sebab tensen sebenarnya.

Dua-dua aku punya

Dah berapa hari aku ambil, rasa cam dah ok skit so, aku dapat la menarik nafas lega, tiada gangguan battery serta charger.  Semuanya complete aku tukar, nak marah2 Samsung lebih2 sangat pun aku tak boleh sebab aku banyak kali kasi jatuh, lagi jaga lagi jatuh memang tak sayang la tu kan.  Geram pun ada tapi nak buat cam mana, dah nak terkena sekali ni, beli HP rosak asik masalah ja.  Next time beli HP murah2 udah la tak la rasa rugi dan nak marah kalau ada problem. 


Samsung Galaxy Note Aku

Samsung Galaxy Y aku punya juga

Kiddie Y dan Mummy Note





No comments: