Tuesday, December 4, 2012

Mengah

Ohhh, naik tangga lepas makan aku rasa mengah, adoi bahaya ni, kalau rasa cam ni, salah satu petanda kurang sihat untuk aku la ni.  Ni bermakna aku dah lama tak exercise la kan, naik pun lambat rasa cam berat ja badan, bahaya untuk kesihatan badan aku ni. Orang lain aku tak tahu la ada masalah cam aku ke tak, kalau aku rasa mengah so automatically aku akan adjust cara pemakanan, bersenam dan susun atur balik cara pemakanan aku.  Ermmm memang aku salu cam ni, kalau ada benda yang aku rasa kritikal untuk diri sendiri aku akan adjust diri supaya ok balik.  Aku tak guna teknik pakai baju slimming atau teknik minum air teh orang kampung untuk kurus, aku akan ubah cara aku sendiri.

Aku bukan perempuan yang jenis mengikut cakap orang sangat, apa aku buat ikut rentak sendiri.   Ha ha aku jenis degil skit, minta la pendapat orang tapi kadang2 aku ikut rentak sendiri juga.  Kalau ada laki mau kena hempok salu, he he cam tak bersalah ja bila dah buat salah, tapi lepas tu baru sedar aku memang bersalah, nak menang ja.  Tapi lately ni aku kalah dengan seseorang, sebabnya apa ye sebab aku suka dia ka, ermmm, erkkkk.  Mengah nak jawab ni, kalau aku suka dia, agak2 dia suka aku tak? Ohhh kena hilang mengah naik tangga dulu baru leh jawab, nak hilang mengah kena la jaga body dan jaga makan minum, kalau idak, jadi belon la kot...


No comments: