Friday, December 28, 2012

Alhamdulllilah Dia Ok

Aku call tanda nak confirm lepas semua tu dia jawab tak call aku, alhamdullilah dia masih menjawab call aku.  Bukan apa aku tak nak orang yang tak bersalah mendapat tempias apa yang aku kena.  Aku suspect something wrong kat dia, sebab secara tiba2 dia mendiamkan diri, sebab tu aku kesian, takut dia sakit atau jadi apa2 kat dia.  Aku rasa dia tak patut kena tempias tu.  Dia sanggup demi sesuatu, tu yang aku risau sebab yang mengakibatkan dia terdiam seketika.  Bukan sebab aku suka atau aku tidak yang pasti aku tak nak dia teraniaya oleh seseorang yang bertujuan tidak baik pada aku.

Alhamdullilah bila aku call dia jawab, walaupun lesu tapi aku gembira, bukan apa, cuma nak buktikan dia sebenarnya masih ok.  Aku harap dia tak marahkan aku, sebab aku pun tak tahu apa yang sebenarnya berlaku kat dia, yang aku harap dia tak la kena yang bukan2 cam kawan aku sorang lagi tu kena.  Mungkin cara yang dibuat sama, kasi kepala otak orang sakit macam nak pecah.  Banyak kali juga dulu dia asyik mengadu sakit kepala, mungkin tu la tempiasnya.  Aku harap sakit kepala tu dah baik, lepas semuanya berakhir, alhamdullilah dia masih bercakap dengan aku dengan cara yang mula2 aku kenal dia.  Mungkin dia tahu apa yang sebenarnya berlaku. 




No comments: