Wednesday, December 12, 2012

Perfume

Bau wangi susah bau busuk pun susah, aku ni lain sikit, kalau aku bau wangi sangat, mula la aku rasa nak pusing kepala.  Ni menunjukkan aku ni ada masalah jika aku bau badan orang.  Ada orang suka beli minyak wangi mahal2 tapi beli baju tak kisah mahal ke murah. Aku bukan tak suka beli perfume, aku ada masalah penin bau minyak wangi sendiri, susah nak dapat yang aku suka.  Mesti orang pelik kat aku, tapi itulah hakikatnya, beli banyak botol, yang sesuai dengan aku adalah sebotol dua.  Kenkadang buat aku malas nak beli, kalau beli pun tak gunanya merata aku letak, walaupun mahal jadi perhiasan.  Aku tak kisah guna deoderant je, sebab aku rasa lagi tahan lama, kenkadang aku pasrah dengan deria bau aku yang tak boleh terima bau orang sangat.

Ada orang beria2 cite pasal minyak wangi, ada aku kisah, sebab aku tak boleh nak bayangkan kisahnya kalau aku muntah akibat penin kepala bau minyak wangi orang.  Ada orang suka nak show off, tapi aku tak pernah bau pun dia pakai minyak wangi tu.  Ntah la sib baik aku bukan taksub minyak wangi, bila banyak yang kasi aku fenin, so budget beli minyak wangi tak la sangat, aku boleh beli benda lain la.  Tak payah nak citer lebih pasal minyak wangi dengan aku, aku pun tak berminat sangat.  Janji aku tak kena tidur makan ubat sebab fenin bau perfume sendiri.  La la la la..



No comments: