Thursday, November 8, 2012

Debaranku

Terima kasih kepada jantungku kerananya aku masih punya rasa rindu pada seseorang.   Dag Dig Dug, Dag Dig Dug, bunyinya cam lagu dangdutkan, yang pasti ni lah bunyi jantungku yang sentiasa berdegup tau.  Debaran sukmaku bila aku teringat seseorang, dan aku pun tak tahu sama ada dia pun ingat aku, kalau boleh aku nak dia tahu setiap saat setiap masa aku salu teringat kat dia. Ha ha jiwang dalam diam la, nampak cam keras hati tapi suka dalam dari jauh ja, cinta simpan dalam hati ja.  Kadang2 ingin aku buang degup ni jauh2 supaya aku tak rasa menahan beban degup ini lagi, tapi kalau stop terus of course aku akan mati la kan, he he. 

Nak cakap suka serba salah, nak cakap sayang pun serba salah, apa ntah lagi nak cakap cinta, memang nasib badan,  mungkinkah aku akan kekal sebegini selamanya.   Rasa cam terkejar orang pun ada, kenkadang fikir cam tak logik, rasa cam meroyan sensorang ada juga, jangan la sentap sebab bukannya ada apa2 kan, so suka dalam hati dah la.  Jangan buang masa, mari la start engin laju2 semoga debaran itu terkikis dari hidupku.  Jangan rindu kat orang yang tak rindu kat kita, nanti masuk hospital mental, jangan berdebar kat orang yang mungkin suka2 dengan kita, jangan sentap kalau orang yang kita rindu tu kekasih orangkan..he he yang penting perlu jauh kan diri dan hidup seperti sedia kala dan wat macam tiada apa yang berlaku...OMG I hate this....




No comments: