Tuesday, November 27, 2012

Serabut

Dah seminggu aku rasa cam ni, fikiran tak tenteram, melayang layang, rasa tak secure, rasa bosan, rasa rimas dan rasa yang tak boleh belah adalah rasa jeles yang membuak-buak.  Ya allah jauhilah aku rasa jeles ni, sebabnya aku sendiri tak pasti kenapa aku rasa sebegini.  Fikiran melayang buat muka aku serabut, omputih cakap haggard, he he, ni aku tak suka nanti tak comel, orang tak pandang aku bila aku jenjalan.  Perasan la pulak, aku ni kuat la perasan dan suka juga kalau aku jalan orang tengok2 aku, ala bukan apa2 cuma rasa hot la kalau cam tu.  Aku serabut untuk sebab apa pun aku conpius, sebabya aku bukan ada masalah apa pun.

Mungkin ada sesuatu yang menganggu fikiran aku, sebab tu ada yang cakap badan aku susut, susut sebab frust orang tak suka la kot, nak cakap suka malu.  Padan muka, yang orang suka kat aku aku tak eksyen cakap selamba katak ja, tak jaga hati langsung.  Yang aku suka cam tak suka aku pun, lumrah la kan, may be la kot aku jadi kurang selera makan, cover line cakap tak cukup tidur.  Biasa la pompuan kalau ada masalah kecik pun badan jatuh, semua ni andaian, yang sebenarnya aku tak tahu sebab apa aku serabut, cuma yang aku tahu dalam serabut2 ni aku selalu berdebar2 ingat seseorang.  Seseorang yang mungkin aku suka kot, tapi cam ne nak cakap ek, cam ada gap ja. 

Sudah lama mau delete rasa ni, rasa yang aku rasa tak sepatutnya tapi rasa ini datang lagi.  Layan debar ja la aku ni, kalau ingat dia, ntah la apa la motif aku ingat orang yang ntah ntah langsung tak ingat aku....la la la la syiok sendiri la aku sampai serabut kepala otak, kalau dia suka betul best la juga kan....





No comments: