Thursday, November 15, 2012

Masalah Ke Normal

Segala yang berlaku mungkin ada sebabnya, may be aku terlalu stress, tapi stress amende yer.  May be aku malas nak gi Batu Pahat so period aku datang cepat seminggu awal la kot, tapi kakak kat opis cakap normal, period aku datang banyak gila, aku tukar pad banyak sangat.  Ermm, dah la datang tak dak signal nak datang, aku redha ja coz dah wajibla kan pompuan ada aturan haidh tu. Aku rasa lain macam skit nape banyak sangat datang kali ni sampai hari kelima dan keenam aku masih pakai maxi pad.  Pada 2hb Nov 2012, aku datang period, sampai la aku gi ke Batu Pahat then stop hari Khamis aku dah boleh solat, stop Sabtu dan Ahad, tup tup Isnin datang semula yang aku pelik bukan skit datang cam aku first day period plak tu.

Aku tunggu sampai 14 hari, tapi nampak cam non stop juga, so aku dah mula rasa kena check dengan doctor ni, apa silapnya aku datang dua kali cam ni, ada kawan aku cakap normal, pada aku cam tak normal ja, sebab aku rasa lain macam ja kehadiran kali ni.  Ntah la aku rasa cam x normal la, sebab aku bukan cam ni salunya, kalau cam ni mesti ada sesuatu yang tak kena, aku pernah datang period sebulan non-stop tapi lepas tu dia stop sendiri, aku pun tak tahu mana silapnya, jadi semua ni.  Kawan aku seperti biasa buat tanggapan tu gangguan jin, ermmm susah nak caya sapa nak hantar jin tu kat aku.  He he he, x masuk akal la langsung semua ni pada aku...


No comments: