Saturday, November 3, 2012

Jujur Takkan Melupakanmu

Jujur takkan melupakan, tulah kata hatiku, yang salu buat aku resah gelisah, dah cuba sedaya upaya tapi debaran itu wat aku muka cam mati laki, kata kawan aku.  Sungguh memalukan dan merimaskan, tapi apa aku boleh buat, kalau boleh aku nak ucapkan seperti lagu kumpulan Radja ni, tapi apakan daya level of confidence tak cukup..pasrah ja la, kalau boleh ,mau tekan DELETE cam kat keyboard je senang, buang masa ja kan..he he macam terkena mandrum seru la, asyik ingat ja, siang malam ntah apa2..

Duhai kekasih pujaan hati ku
Dapat kah kau memberi ku satu arti
Sedikit rasa yang bisa ku mengerti
Bukan sumpah atau janji

Bukti kan lah bila kau ada cinta
Setulus hati mu bisa menerima
Sebatas kejujuran yang kau miliki
Bukan sekedar bersama.....

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkankah aku bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakanlah aku oh..oh..oh

Jujur lah padaku
Bila kau tak lagi suka
Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakalah aku
Selamanya....

Lagi feel kalau Ella artis kesayangan aku yang nyanyikan, of course la sebab aku suka Ella kan. 





No comments: