Sunday, November 25, 2012

Perlukah Aku Berubat

Badan sakit sangat, sengal2 semacam aku rasa cam sakit lain ja ni, bukan sakit biasa, ada yang perasan aku sakit, sebab dia cakap muka cam haggard sangat.  Sebenarnya bukan saja haggard, aku sakit kat dalam, susah aku nak cakap, sakit cam ne, badan aku rasa cam kena cucuk jarum, sakit belakang, sakit pinggang, mungkin aku kena gi berubat.  Banyak dah orang suruh aku gi berubat, sekali ni aku degil skit, buat tak tahu je, sebab aku tak berapa nak percaya dan letih layan benda2 cam ni.  Kalau diikutkan apa yang aku baca dalam internet, simpton2 gangguan sihir atau jin memang ada pada aku tu yang aku berbelah bagi nak berubat ke tak.

Mimpi2 pelik yang selalu aku terima memang mengukuhkan lagi apa yang aku baca, tapi aku masih buat bodoh.  Sebenarnya aku pun conpius dengana apa yang berlaku kat aku, makan tak seperti orang, tidur pun tak lena sangat, badan sakit2 tapi semua ni aku tanggung sorang.  Nak cite dengan orang pun, kena pilih2 gak, tak semua orang percaya dan faham.  Mimpi hari tu ada orang datang kat aku, lepas aku mimpi badan aku sengal gila sampai sekarang.  Wallahualam nak kata gangguan sihir aku pun serba salah, sebab cam tak logik, buat apa orang nak sihir aku.  Aku bukan la artis dan bukan perempuan muda belia, so buang masa la orang nak menyihir aku, lagi pun tiada bukti kukuh yang menunjukkan aku ni disukai, dimarahi selalu la.




No comments: