Thursday, November 29, 2012

Sakit Pinggang

Sakitnya pinggang aku, tuhan ja yang tahu, sakit ngilu dan macam bengkak pun ada, tak tahu la apa punca yang buat aku merana dua minggu dah.  Aku tercari2 punca dah sapu minyak panas dah urut betis kaki sendiri, nak ubat apa lagi ya, tenggelam punca dah.  Duduk pun tak selesa, baring pun sakit, depan orang aku gelak2 saja. Sakit pinggang aku ni consider cam teruk juga, pada aku sebab hampir dua minggu dah, sakit cam nak period pun ada.  Adus sakan la sakit aku ni, aku salu pandai ja urut sendiri, tapi kali ni cam tak jadi ja.  Nampak gaya kena pi berurut la kot, lepas satu satu la aku ni, sakit cam kena tokak pun ada. 

Pinggang aku ni jarang sakit, kalau sakit cam ni rasa pilu, ngilu dan bisa semua ada, sakit semacam la, tak pa nanti aku gi beli ubat sakit urat la.  Mungkin urat terseliuh pun adalah satu kemungkinan, sebabnya aku terlebih wat aktiviti sangat, padanla muka, tak ingat bukannya muda lagi nak buat macam2. Aku cam tu la kalau sakit mesti bertimpa2 kalau tidak tak baikla, kenkadang rasa cam kena sumpahan puaka plak, he he nak kena sakit tiga macam baru ok..memang dengar cam kelakar, tapi ni kebetulan kot apa yang terjadi kat aku. 






No comments: